Melodifestivalen 2008

Så var då alla bidrag och artister klara!
Glad över att få se The Poodles igen!

DELTÄVLING 1
Göteborg, den 9 februari 2008


1. Face-84 med Alla gamla x
2. Velvet med Deja vû
3. Christer Sjögren med I Love Europe
4. E-type & the Poodles med Line Of Fire 
5. Brandur med Lullaby
6. Michael Michailoff med That's Love
7. Suzzie Tapper med Visst finns mirakel

- - - - - - - - - - - - - - - -

DELTÄVLING 2
Västerås, den 16 februari 2008


1. Alexander Schöld med Den första svalan
2. Lasse Lindh med Du behöver aldrig mer vara rädd 
3. Sanna Nielsen med Empty Room 
4. Rongedal med Just A Minute
5. Andra Generationen med Kebabpizza Slivovitza
6. Ola med Love In Stereo
7. The Nicole med Razborka

- - - - - - - - - - - - - - - -

DELTÄVLING 3
Linköping, den 23 februari 2008


1. Mickey Huskic med Izdajice
2. Ainbusk med Jag saknar dig ibland 
3. BWO med Lay Your Love On Me
4. Caracola med Smiling In Love
5. Patrik Isaksson med Under mitt tunna skinn
6. Frida med Upp o hoppa
7. Thérèse Andersson med When You Need Me

- - - - - - - - - - - - - - - -

DELTÄVLING 4
Karlskrona, den 1 mars 2008


1. Charlotte Perrelli med Hero 
2. Linda Bengtzing med Hur svårt kan d va
3. Nordman med I lågornas sken
4. Calaisa med If I Could 
5. Fronda med Ingen mår så bra som jag 
6. Daniel Mitsogiannis med Pame
7. Sibel med That Is Where I'll Go

Men Empty Room?
Är det en cover från 80-talet?
Flashback!
Gary Moore - VÄLDIGT ung:


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-13 @ 01:39:04
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Mötley Crue Annika

Men de var ju lite roliga namn ...Suzzie Tapper inte illa ...Nordman ...kan ju bli hur kul som helst å E-type &the Poodles många tv kvällar blir de framöver ...

2007-12-13 @ 11:17:53
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Haha, tips på julklappar, förseslå en biljett till melodifestivalen, det skulle jag vilja ha! Vad gör du ikväll?

2007-12-13 @ 12:28:30
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Lovingnurse: Hmm... Det är ju lite svårt att tipsa när jag inte känner honom.
Vad är han intresserad av?
Roliga, lite skämtsamma klappar brukar förstås alltid gå hem. Ett par sidenkallingar med stålmannenlogga och ett fyndigt rim på kanske! ;-) "Till min egen superhjälte i sängen!" Allt som ökar mäns ego (speciellt i sänghalmen) brukar uppskattas. LOL
Annika: Ja, det blir helt klart kul att se!
Lizaloop: He he... Kanske inte är hans största nöje. ;-)

2007-12-13 @ 13:44:59
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0