Tårta & Guitar Hero

Blev bjuden på tårta hos Lisa & Peter igår.
Jättegod tårta!
Tack ICA Maxi!

Vi fick testa Guitar Hero också.
Helt klart inte min grej.
Spelade gitarr när jag var yngre på musikskolan.
Hatade det.
Ville spela piano istället.
Men vi hade "bara" gitarr hemma så då fick jag "offra" mig.

Så här duktig får du träna upp dig att bli Lisa:
(Och jaa Tina - låten är jättebra!)



Men till killen (antar att det är en kille) som gjort denna video:
- Börja spela ett riktigt instrument istället! Lär gå hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har faktist klarat alla låtar på medium nu och det var nig så svårt.. Du kommer att älska det om du provar igen..hehehe

2007-12-28 @ 09:36:19
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Tina

Haha Jaa!! Jag har lyssnat på låten nu ca 50 gånger :P

2007-12-28 @ 09:41:49
Postat av: Ice Lady

Lisa: Nä, tror inte det! ;-)

Tina: Jag har låten här hemma också! :-D

2007-12-28 @ 09:46:40
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0