Otursdag?

Mannens dag började med att han insåg att han GLÖMT beställa besiktningstid.
Trots att jag påmint honom otaliga gånger.
Jag håller på att ge upp ang den mannens minne...

Kan man köpa något minneschip som man kan programmera och stoppa in i skallen på honom?
Tips mottages tacksamt.

I alla fall så fick han betala sin minnesförlust genom att åka till Norsjö för att besikta bilen.
(Enda stället som hade tid imorse.)

Såklart fick han dessutom ombesiktning.
Hoppas bara att han kommer ihåg att beställa tid hos verkstaden.
(Och ja, jag har påmint honom att göra det omedel-bums redan två gånger idag.)

Dotterns dag blev inte så mycket bättre.
Hon ramlade ner från klätterställningen och jag fick hämta henne på skolan.
Hon hade landat på ryggslutet och var öm samt så hade hon ont i en handled.
Det värsta var nog att hon tappade andan och blev rädd.

Det verkar dock ha gått bra.
Jag la kylning runt handleden och så fick hon vila i soffan.
Verkar ha gjort susen för nu är det då ingen hejd på hennes aktiviteter!

Själv blev min arbetsdag lite omstrukturerad p g a allt detta.
Men lyckades göra klar en kunds bokslut och deklaration hemifrån.
Skönt.

Nu är det dags för en snabbdusch och iväg på ett bokslutsmöte.
Dottern får följa med eftersom Mannen jobbar kvällsskift denna vecka.

Förhoppningsvis är detta det sista bokslut/deklaration jag är inblandad i för detta år i alla fall!

Har ni haft en otursdag idag?

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

nja lyckats att inte köpa nåt i umeå är väl en turdag..haha

2008-04-29 @ 18:11:13
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

hmm ja jag kan ju inte ha tur alla dar..

2008-04-29 @ 22:51:01
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Pernilla

Nix, ingen otursdag var det men det verkade ju som att ni tog och fxade all otur för hela Hällnäs..stackare.

2008-05-03 @ 09:48:55
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0