Yes yes yes!

Nu är semesterresan bokad!

I augusti åker vi (två veckor) till Platanias som ligger på Kretas västra sida!

En trerumslägenhet.
Med terass.
50 m till stranden.
500 m till "lilla torget" där det finns shopping, caféer m m.

Observera den coola 80-tals inredningen och lilamålade trappväggarna!
He he he...
Kan det bli mer passande?

Dessutom har vi nu verkligen något att längta till!

Känns genast lättare att jobba i sommar!
Förhoppningsvis har jag också lyckats träna min KRITVITA hud tillräckligt med den "svenska solen" så jag tål den där nere bättre!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Nä jag är inte alls avundsjuk på er, inte alls...2 veckor..du kommer att se ut som en kräfta kan jag tänka mig!

2008-04-07 @ 18:43:12
URL: http://www.lapplizaloop.blogg.se
Postat av: Lisse

Fan va nice! Jag kan följa med som handbagage =)

2008-04-07 @ 18:44:06
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: carola

Hoppas att du själv snart börjar må bättre så du inte behöver sitta hemma och snickra ihop egna psykologiska diagnoser. Du kan inte tala om för mig vad jag är, för du känner inte mig. Jag känner bara dig som dem med den gälla rösten som förklarar " Alla älskar mig !" Jag kan ta på mig en fin klänning utan att du ska tala om för mig att det är för att "göra sig till" för killar

2008-04-07 @ 18:47:45
Postat av: Ice Lady

Liza: Jag kommer att se ut som ett stopplyse förmodligen! ^^

Lisse: Om du ryms - ja! ;-) Kan bli lite väl trångt på hemresan kan jag tänka mig!

Carola: Öh... Jag har inte sagt något om HUR du ÄR förutom att jag sa att jag gillade din själ. Det är för mig en av de finaste komplimanger man kan få. Om du missuppfattade det som något negativt ber jag om ursäkt, för det var precis motsatt mening.

Vad gäller kläddiskussionen pratade jag om MIG - inte om dig. Du gör precis vad & hur du vill, jag försökte bara förklara hur jag tänker och vad jag vill.

Den gälla rösten kan jag tyvärr inte göra så mycket åt, men jag VET att låååångt ifrån alla älskar mig och vice versa. ;-)

Jag tar gärna ett nyktert snack ifall du vill. Jag är ganska övertygad om att det måste ligga "ett av världens största missförstånd" bakom allt detta.

2008-04-07 @ 19:16:58
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Tina

Men jösses! Jag vill ååå fara!! Ta med mig! :) heh

2008-04-08 @ 09:38:42
URL: http://tinytinagoes.blogg.se
Postat av: Lena

Inte helt fel, jag lovar, vilket datum??
//Lena

2008-04-08 @ 18:54:14
Postat av: Lucas

Häääärligt!!
Avundsjuk..
Men men jag hinner nog åka en gång till detta år.. imorgon åker jag ju utomlands.. till Finland..
Vasa
/Lucas

2008-04-08 @ 21:36:11
URL: http://lucas1962.blogg.se
Postat av: Nettan

Va trevligt, då åker ni ju samtidigt som Marlene och Roger till samma ställe. Jag blir så AVUNDSJUK ;-)

2008-04-09 @ 09:51:28
Postat av: Emilgunn

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-04-16 @ 11:32:16
URL: http://emilgunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0