Glad Alla Hjärtans Dag!

image103Önskar jag ER ALLIHOP!

Hos oss har vi vår egen tradition vad gäller firande av denna dag.
Vi köper inte en massa saker (som handeln vill att vi ska göra).

Däremot gör vi något tillsammans i vår lilla familj.
Vartannat år är jag respektive Mannen ansvarig att göra middagen.

Alltid med levande ljus.
God mat (ofta med tema kärlek och hjärtan).
Vacker dukning (t o m finglasen åker fram).

Sedan så har vi mys hela kvällen.
Tända ljus och musik.
Spelar brädspel eller något annat vi kan göra tillsammans.

Hur brukar ni fira Alla Hjärtans Dag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag sa till peter att jag skullb bli mycket gladare över en storstädning här hemma än över en bukett blommor..
Nu fick jag ju presenter men hoppet om att det är storstädat när jag kommer från jobbet på söndag behöver man ju inte ge upp...
Hehe..åsså har jag ju en god marängtårta att ta med på jobbet sen!

2008-02-14 @ 13:37:32
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Aeonlux

Great site!!!

2010-09-20 @ 12:42:25
URL: http://aeonlux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0