Grrrr...

image100Frös igår som en hund.
Somnade otroligt nog framför favoritprogrammet Dr Phil!
Gick i säng tidigt (för att vara mig).

Vaknade på uruselt humör.
Ville bara skrika, slå eller döda någon.
Katten och Dottern höll sig förståndigt nog på avstånd.

Insåg att jag hade feber och att den där förkylningen jag försökt smita undan verkar ha hunnit ikapp mig...

Men fattade inte varför jag hade så vansinnigt ont i ryggen och på EXTREMT dåligt humör!
Så upptäckte jag på kalendern att det är fullmåne nästa vecka.

image101Jaha, PMS...
Förklarar också de irriterande fula finnarna...
J-A fullmåne!
Den ska DÖ!

Tog en Ipren.
Förhoppningsvis försvinner feber och ryggvärken.

Humöret lär stanna kvar och förpesta tillvaron resten av veckan...
Grrrr....

Tur att Tina kommer ikväll så jag kan DÖDA MÅNGA i CSS!!!!
Brukar hjälpa för att få ut frustrationerna.

Hur har ni det med era PMS?

Kommentarer
Postat av: Tina

Okej, så jag ska också hålla mig lite på avstånd då :P hehe
Men så klart att vi ska döda många :) :)

2008-02-12 @ 14:20:47
URL: http://tinytinagoes.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Tina: Ja, det är nog säkrast! He he...

2008-02-12 @ 14:35:30
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: GunillaK

PMS??? Vad är det? Har jag aldrig haft... vad jag vet i alla fall ;)

Tyvärr blir jag inte på dåligt humör, jag blir lättrörd. Gråter för ingenting... Skulle mycket hellre bli skitför---ad.

2008-02-12 @ 20:02:50
Postat av: Pellediana

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-09-14 @ 08:57:21
URL: http://pellediana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0