OrganiseringsDag

Har ägnat dagen åt att försöka pussal ihop närmsta tidens praktiska liv.

Arbets- och skolscheman ska fungera ihop.
Likaså bil- och skjutsschemat hit och dit.
Mitt i alltihop ska möten in och barnvakt fixas...

Inbokningar för "sociala event" med resor och alla tillbehör.
Dessutom med synkronisering av alla andra deltagande människors scheman!
Inte lätt kan jag säga!

Pust...

I vår familj är det jag som är den stora organisatören, och förväntas fixa alla familjemedlemmars planering.
(Förmodligen beroende på att jag är ganska bra på det förstås...)

Hur är det hos er?

Kommentarer
Postat av: Fredrik Ohlsson

Men självklart låter jag experter göra min planering, skulle jag göra det så skulle allt krocka och inget fungera :S

Men jag fixade ju mottagaren eller hur ;)

2008-02-18 @ 17:09:44
Postat av: Micke

Här pusslas det väl inte så mycket, vi är ju bara två och båda har mycket att göra på sitt håll!!

Ha de bäst!

2008-02-18 @ 18:02:12
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: carola

Hur går det att organisera fredagen då ? Själv är jag ledig hela kvällen,samt röstar på ostbricka (som jag kan ta med om vi ska sitta o minnas..)

2008-02-19 @ 10:34:22
URL: http://nattdis.blogg.se
Postat av: Lisa

här är det ingen som planerar någonting, det man ska göra har man i huvudet, inga post it här inte, gillar inte att planera..jag tar dagen som den kommer! (eller ja, det beror ju på vad det är, vissa saker planerar man ju i minsta detalj men.. inte vardagslivet)

2008-02-19 @ 19:47:46
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0