Tisdagstema: Tre

Alla goda ting sägs vara tre...

Mina är:

1. Familjen
En underbar och helt fantastisk Dotter som lyser upp varje dag!
Sen har jag en Man som oftast är snäll och verkligen älskar mig.
Min älskade, vackra och goa kisse Elvis såklart!

2. Vänner
Mina fantastiska vänner som ställer upp för mig och absolut
bidrar till att göra livet roligare.

3. Hjärnan
Ja, det låter kanske lite bisarrt...
Men är den kroppsdel som jag behöver mest och som äntligen
fungerar som den ska!
Dels efter graviditet (har aldrig känt mig så dum som då),
och dels efter min utbrändhet (då den verkligen inte ville fungera längre).

Kändes väl ungefär så här:

Verkar inte fungera med embedded från youtube så det blir en länk istället.

He he he...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0