Trött, trött, trött

Fattar inte varför jag är så trött?
Skulle gärna ha spenderat hela dagen i sängen.

Men blev att underhålla Dottern (hon är fortfarande inte kry),
fixa mat och fika samt lite jobb som extra krydda på moset.

Har inte ens haft tid att blogga eller läsa andras förrän nu!

Funderar på att skicka henne på skolan imorrn i alla fall.
Ett tag åtminstone, så hon får träffa lite kompisar.
Hon är ganska less på mig och vice versa.

Dessutom är jag "bara tråkig som jobbar" hela tiden to - fr.

Känner skarpt för att ta ett bubbelbad och relaxa ikväll.
Kan behöva en extra laddning inför slutspurten av veckan.

Kommentarer
Postat av: GunillaK

Adam klättrar på väggarna då han inte får träffa sina kompisar. Och jag blir skitstressad av det. Dels för att jag inte riktigt orkar med att det ska vara kompisar här varje dag, vilket han tycker. Dels för att jag egentligen inte har någon förståelse för varför han ska vara med kompisar hela tiden. Själv tyckte jag om att vara själv i den där åldern och var mest skogstokig på att lillsyrran inte lät mig vara det.... Men jag hade ju möjlighet till att leka med syrran om jag ville, det har ju inte Adam.

2008-01-31 @ 07:54:22
Postat av: Lizaloop

ta en paus och kom ner till nettan och se så fint vi gjort, vi ska fixa det "sista" nu sen ska vi baka semlor, så då finns det nog en nybakt som väntar på dig!

2008-01-31 @ 09:46:54
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

Det e fler som e trött hela tiden även om jag och tydligen du med tog oss upp tidigt idag :)

2008-01-31 @ 17:09:10
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Tur för dig att inte internet på kontoret fungerar då slipper du gå ut idag........

2008-02-01 @ 10:41:33
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0