Veckotema: Komplex - Hudfärg

Tänkte köra lite veckoteman ibland!

Denna veckas tema ska vara KOMPLEX!

Alla har vi olika komplex av de mest varierande slag!
Lämna gärna tips på andra komplex att blogga om!

**************************************************************************************

HUDFÄRG

Ställ en lönnfet naken vit kvinna bredvid en lika lönnfet negress (valfri brunfärg).
(Ingen av dem har otroligt nog ärr eller bristningar.)
Vem är snyggast eller mest attraktiv?
(Förutsatt att du inte har någon fobi mot hudfärger.)

Negressen så klart!

Vi kvinnor med vit hudfärg har hud som ser ut som gris svål.
Negressernas ser mer ut som choklad (finns ju också i olika nyanser).
Min Man älskar dessutom choklad...
Typiskt va?

I hela mitt liv har jag haft komplex för min extremt ljusa hudfärg.
Jag är "äkta" blondin och blir aldrig brun, möjligtvis grisrosa.
Dessutom är jag allergisk mot den underbart sköna och härliga solen.
Ja, det låter löjligt, men är dessvärre sant.
Ifall jag solar bränner jag mig lätt, får utslag eller i värsta fall allergichock.
Är också ljuskänslig så solbrillor är ett måste om jag inte ska se ut som om jag gråter jämt.

Har aldrig (inte ens när jag var ung och extremt smal) gillat att visa mig naken.
Kan inte riktigt se det roliga med att alltid "lysa upp" tillvaron i omklädningsrummen...

Så med detta i ryggsäcken kanske ni förstår hur kul
jag tyckte det var på nyårsafton att för åtminstone en
kväll få vara negress!

He he he...



*********************************************************************************************

Har du några komplex eller idéer på komplex som jag kan ta upp under veckan?

Skicka dem till mig (och ja, ni får vara anonyma): [email protected]


.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nä vem tycker om att springa om kring naken, haha!
Jag tyckte oxå det var otroligt roligt att få vaar neger för en kväll, för nu slipper man ett komplex..eller.. Man behöver inte vara så avundsjuk på att alla negrer har så vita tänder, för det har dom inte, det bara ser ut så och det är klart bevisat nu:)

2008-01-17 @ 10:16:08
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja men hej! Det kunde ju varit jag som skrev det där. Du och jag får sitta i skuggan med solglasögonen på i sommar :-)

2008-01-17 @ 11:22:55
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lucas

nakenbad är ju min favoritplats.
Komplex, ja jag har alltid haft komplex för att jag är så ärrig efter alla mina finnar..
Många män har komplex över att de tappat håret, men det är oftast bara de själva som reagerar över det.

Solallergi är aldrig kul.

Och jag önskar jag fått vara *neger* för en dag/kväll natt eller åtminstone fått va me en neger..

2008-01-17 @ 15:15:43
URL: http://lucas1962.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

hahaha några de kommer en typ bok med mailen sen då ..å jag vill vara anonym hahahaha NOT !

2008-01-17 @ 16:15:27
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0