FREDAG!

Ja, så har ytterligare en vecka gått.
Fullt upp på jobbet har det varit,
men det är kul.

Idag blev det kortdag för det fanns så lite menyer att skriva.
Hann en sväng till Umeå och hämtade ut passen.
YES!
Är bara några veckor kvar nu innan vi åker till Kreta!
Så skönt!

Sen har jag varit duktig och klippt gräset.
Ja, tills den där DUMMA gräsklipparen inte ville fungera längre.
Men det var nog ett tecken på att jag kunde få ledigt från gräsklippningen och få göra något roligare.

Ikväll blir det TJEJKVÄLL med RockBand!
Ska bli toppenkul!

Här får ni en rolig (i mina ögon sett i alla fall) kastrullbild.
Ni ser väl ansiktet?
He he...
Och nej, bilden är inte arrangerad.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha bilden var fin!

Synd att jag inte kunde komma ikväll, men jag var inte hemma förräns efter 8, och for kl 9 i morse...var helt slut..sen så städade jag ju du vet vad oxå för det ska ju bli nattgäst där imorgon..jaja vi får ta det en annan kväll!

2008-07-25 @ 22:40:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

jamen så kul vi hade vi rockar ju fett L

2008-07-28 @ 15:09:55
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0