Thank God it's friday!

Heter ju en låt.
Känns nästan så idag.

Men roliga nyheter finns förstås!

Först och främst ett stor GRATTIS till Challis & L-G som fått en pojke!
Hoppas allt är väl med er!

Vi ska också få tillökning i familjen!
Nä, inte en bebis...
...men en kattunge!

På söndag kommer en liten kattflicka hit.
Först på prov för att se ifall vår nuvarande katt accepterar henne.
Men det tror jag nog ska gå bra efter någon dag eller så.

Vad hon ska heta?
Jamen självklart måste vår Elvis få sig sin Priscilla!!

Kvällen ska vi spendera med våra guildisar i mörka och djupa "dungeons".

Imorn åker vi till min farbror Mats & hans fru Gun i Stenbäck.
Där ska vi grilla och träffa mina kusiner samt sova över i deras gäststuga.
Förhoppningsvis inga respektlösa tidiga uppväckningar där.
Möjligtvis vaknar man självmant av värmeslag, ifall gäststugan blir lika varm som våran.
He he...

Så vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis Challis :D



Och nej tack, jag följer inte med :P hehe

Kanske en annan gång.

I helgen så blire väääldigt lungt :)

Som sagt, Vännäsdagarna nästa helg ;) hehe

Hoppas ni har kul i stenbäck och hälsa från mig!



Kraaaam

2008-07-04 @ 15:11:24
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Ha så kul Gumman ...

2008-07-05 @ 11:14:45
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Hur går det med pricilla, du måste ju lägga ut bilder nu!!

2008-07-06 @ 22:02:40
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0