Äntligen sommar!

Igår var det toppenfint väder!
Vi var ute nästan hela dagen och kvällen.

Tror vi har värsta mini-zooet här numera.
I fredags hade vi en igelkott på gräsmattan.
I går kväll när vi satt på altanen när Mannen kom hem från kvällspasset,
flög en stor uggla förbi och parkerade sig på Dotterns gungställning!
Mitt framför oss - så vi fick verkligen en nära titt på den.
Stor var den verkligen!
Och så har vår katt Elvis minsann lyckats fånga en STOR svart råtta.
Den var inte alls lika söt som de där små skogsmössen han brukar visa upp (och äta förstås).

Idag är det inte lika soligt men det är varmt i luften.
Fläktar skönt gör det också.

Däremot så ser man tydligt hur skitiga fönsterna är...
Gräset skulle minsann behöva sin första kuvning...

Dottern har tagit fram cykeln och har fått enormt mycket bättre balans nu än i fjol.
Lärde henne igår hur man hoppar hage (ännu mer balansträning).
Hon tyckte det var himla kul.

Ska bara ta det lugnt idag och ladda inför veckan.
Är en massa nya saker jag ska få lära mig då.

Ha en härlig söndag!!!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Ha ha jag har inte ens fattat min telefon än =)
Vi får se vem vi får leta upp som kan hjälpa oss när vi stöter på problem..

2008-06-01 @ 12:57:03
URL: http://lisses.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Men hoppa hage gjorde hon väl här förra året??!
Ikväll jobbar jag sista passet på över en vecla, så skönt, åsså kom jag på att jag inte jobbar några fler helger innan semestern (jihooo) med undantag från en söndagskväll men det räknas väl inte!

2008-06-01 @ 13:17:09
Postat av: Fredrik

Ta det lugnt gumman, lugna varv i finvädret.

2008-06-01 @ 17:08:01
Postat av: Lizaloop

Men Lotta, hur var det där med 3 inlägg per dag...
ska du på mötet imorgon?

2008-06-02 @ 18:54:52
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås "!

2008-06-02 @ 19:47:27
URL: http://hippamorsan.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Om jag inte får tag i dig idag så ring på mobilen för jag åker till stugan!

2008-06-03 @ 10:28:44
Postat av: Mötley Annika

har du lärt dej mycke nytt nu då ?

2008-06-03 @ 15:20:41
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0