Favvolåtar just nu!

Det var ett tag sedan jag la upp musikvideos.

Den här låten går varm här  hemma.
Enligt mitt tycke den bästa låten på Disturbeds nya platta!

Den handlar dessutom om ett stort problem som man nästan aldrig pratar om.
Helt klart toppen eftersom ungdomarnas förebilder tar ställning och för upp det till "ytan".

I introt till videon så får vi höra och se sångaren säga några sanningens ord:


Åh - låten är bara sååå bra!

Och till er som inte har tillräckligt bred musiksmak att innefatta hårdrock,
så har jag en annan favorit som spelas lika ofta här hemma:

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tack för erbjudandet, men jag ska jobba ikväll! Vilken tid ska man komma imorgon då?

2008-06-12 @ 13:52:14
Postat av: Mötley Annika

DISTURBED låten e toppen , jag gillar hela cdn (Tack än en gång hehe )

2008-06-12 @ 18:21:21
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Som vanligt har du grävt fram mycket bra låtar gumman ;)

2008-06-12 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0