Melodifestivalens Andra Chans

Såg vi inte eftersom vi var på 60-tals festen.

Lyckades få till en HÖG 60-tals frisyr och en tidstypisk makeup.
Fast jag skippade lösögonfransarna.
Orkade inte (de är så jobbiga att få av).

Tina, jag & Dottern hade hippielook med peacesymboler lite varstans.
He he...

Kul var det i alla fall!
TACK Anja, detta måste vi göra om!

Men vi höll såklart koll på vem som gick vidare i Melodifestivalen ändå.
Glädjetjut utbröt när Nordman slog Carolas duett och gick vidare!

Inte för att Nordmans låt var SÅ bra, men det var definitivt bättre än duetten.
Sedan ska INGEN känna sig säker på att gå vidare bara för att man är känd artist.

Likaså anser jag att låtarna ska utvecklas (inte vara uppbyggda på samma koncept).
Carolas "One Love" var INTE det.
Likaså tycker jag att Charlottes "Hero" inte var det heller.

Svenska Finalen ska vi se i Stockholm och jag hoppas verkligen att folket röstar på Rongedal!
En frisk fläkt med disco!
Helt klart rätt i tiden!

Här är ett klipp som visar hur vansinnigt duktiga de är på att sjunga t o m en helt annan musikstil:
 

Kommentarer
Postat av: Lukasmichelle

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-05-06 @ 14:11:31
URL: http://lukasmichelle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0