När Mannen är borta...

...dansar jag på bordet.

Inte riktigt men nästan.

I alla fall så är han och Dottern och hälsar på Mannens bror med familj.
En stående tradition under påsklovet.
Det brukar innehålla skoterturer, grillning, pulkåkning, pimpling samt avslutas med bastu.

Och eftersom jag INTE är någon friluftsmänniska så stannar jag hemma.
Att få ha hela huset för sig själv (nåja nästan, vi har dock extra kattbesök här: Boris),
känns lyxigt.
Att sedan få äta och göra VAD man vill, NÄR man vill är toppenskönt!

Ja, vad gör då denna underbara lilla kisse här?
Jo, mina föräldrar äger honom, men de är bortresta i helgen.
Tina ska vara kattvakt.
Men ifall hon är kattvakt HÄR finns det så mycket mer att göra.

Vår katt Elvis är lite småsur över sällskapet, men han överlever.

Vad ska ni hitta på ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Mannen

Här äter vi Älgstek/Tjälknöl m. potatisgratäng samt sallad innehållande avecado och färsk broccoli.

Samt vi har haft en trevlig dag ute på isen i Tuggen. Barnen har fotat som galna. Jag har en av mapparna med mig hem. Men den andra måste vi fråga polisaspiranten efter ;)

Allt annat har varit mycket trevligt. Hoppas eran dag och kväll varit lika trevligt.

2008-03-29 @ 21:37:12
Postat av: carola

Jättekul och Tack !
Vi får kolla almenackorna så att det stämmer o ta det framöver !!!!!
( tjejerna har inte handlat upp sina påskgummepengar, det kanske de kan göra nästa helg )

2008-03-29 @ 22:44:05
URL: http://nattdis.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Nu går det äntligen att uppdatera bloggen och det är det hög tid för dig att göra :)

2008-04-01 @ 11:20:47
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Hera

:-) mmm

2008-04-01 @ 11:36:44
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0