Uppdatering

Ja, det har inte blivit mycket med uppdateringar här på bloggen på sistone.
Skäms och FY på mig!

Fast jag har jobbat - trots förkylningen.
Febernedsättande och smärtstillande tabletter har varit gudasända.
Men kvällarna har gått åt till återhämtning.

Nu är det däremot PÅSKLOV!

Jag och Dottern har dock hunnit med att påskpynta under veckan.
Hon tyckte vi hade alldelens för LITE påskpynt!
Jag tyckte det räckte förträffligt.

Igår hämtade snälla H-E tjejerna inkl min dotter tidigare från skolan.
(Jag och Mannen jobbade.)
Så kompisarna kunde gå "påskkärringpromenad" innan middagen.
(Bilden är såklart stulen från Lisas blogg, he he...)

Igår kom Tina och Mattias (hennes styvbror) hit.
Han stannar bara över helgen, men Tina ska jag få rå om hela påskveckan!
Så kul vi ska ha!

Ikväll är det SINGSTAR som gäller för hela slanten!
Tyvärr är de flesta av oss hesa som kråkor.
Men låter kanske bara roligare?

Ha en bra kväll allihopa (droppa in till oss ifall ni känner för att sjunga lite)!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tack för igår det var trevligt, hur sent blev det för er lärkar då?
Jag hade nog kunnat stanna ett tag till...för 8.30 piiip slog ögonen upp och jag var såå pigg!

2008-03-22 @ 11:15:43
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Lisa: Tack själv! Jamen ATT du hade kunnat stanna längre!! ;-) Men det blir mer Singstar hos Pernilla!

2008-03-22 @ 13:31:49
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Birgereline

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2010-01-21 @ 14:26:30
URL: http://birgereline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0