Skönt med en ledig dag

Mannen åkte iväg på jobbet.
Dottern gick till en kompis.

Jag och Elvis fick vara SJÄLVA - en HEL DAG!!!!!
Åååååh så skönt...

Alldeles tyst, lugnt och stilla.

Har lyckats få iväg ett SMS till en kompis i Serbien.
Tina du vet vem,  he he...

Har jobbat lite såklart.
Rättat elevuppgifter och skickat iväg svarsmejl.

Nu vankas middag för mig & Dottern.
Sen hade hon visst inte tid att vara med mig ikväll utan ska tillbaka till sin kompis.
Så synd... NOT!

Då får jag en helt superskön SJÄLV KVÄLL också!
Åh, vad det känns lyxigt!

Ska ni lyxa till det ikväll eller?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jadu, här har de inte direkt stört heller. Ändå leker de knappt på Alices rum men de LEKER verkligen. Helt otroligt. De är de här små djuren (som Alexandra fick av oss i present) som är så roliga tydligen.

Annars väntar vi bara på hockeyn ikväll, Sverige - Finland. Nej, det är inte en frisyr :-)

2008-05-17 @ 20:11:10
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lizaloop

vi var ju barnvakt, julia och sara var oxå här (läs är)
men jag är glad för felix sov ändå tills jag vaknade i morse, dvs. kl.7!!!

2008-05-18 @ 07:48:07
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0