Till finalen

gick alltså:
(Så irriterande att inte andra länder fick rösta än de som var med!!!!)

Israel - Tönten som sjöng den säriga låten.

Azerbajdzjan - Mannen skrek JAAAA!!! (Och jag blev också glad, för den vita ängeln sjöng som en Gud!)

Norge - SÅ KLART! Hon var helt otroligt duktig ikväll! En toppensångerska! Yay!!!

Polen - Eh.... Jaha... Ja, men vissa länder har ju ingen smak...

Bosnien-Hercegovina - Hur tänker de? Förklara för mig för jag fattar verkligen INTE!

Armenien - Såklart "Roslana-kopian" skulle gå vidare. Varför förstöra ett vinnande koncept även om denna "sångerska" mest skrek fram falska toner...

Finland - Kvällens överraskning! Finns det verkligen så många som gillar hårdrock? Ja - tydligen! Go Finland!! (Fast de kommer INTE att vinna, var bara lugna.)

Rumänien - Mannen sa direkt att "alla töntar" skulle gilla denna ballad, och det hade han förmodligen rätt i....

Ryssland - Kul att Bilan gick vidare! Det förtjänar han! Men SKIPPA det där förbannade VIBRATOT!!!! GAH - det gör mig GALEN!!!

Grekland - Såklart Britney-kopian också går vidare med denna menlösa låt.

Tragiskt att inte San Marino kom vidare till final... *buhuuuu...* (Ska köpa skivan istället för att visa mitt stöd!)

Men ha en bra fortsatt kväll och så ser vi alla med spänning fram emot torsdagens Semi-final nr 2!!

Kommentarer
Postat av: Hera

Ja men visst är det konstigt att inte alla länder får rösta!

/Hera

2008-05-21 @ 10:00:53
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Lucas

Va??
Äre sant gick inte ESTLAND vidare med sin kanonlåt?? *chockad tittar rakt fram och blippar med fingret mina läppar*

2008-05-21 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0