Helgrapport

Dottern blev sjuk förra veckan (hög feber men inte så mycket andra symptom än lite hosta).
Hon var bättre i lördags men svettades floder.
Jag vaknade på lördag med värsta halsflussen!
Gah - äckliga blåsor överallt i svalget och på tungan samt svullet gomsegel.

Fick undvika att sjunga på Rockbandskvällen, men det gick ju att hålla sig till gitarrer eller trummor!
Vi hann köra ett parti Alias också!
Jag & Annika vann - dock efter en HÅRD match!!
Ha ha ha ha...
Men kul hade vi (spänningen var intensiv)!

Söndagen var Fars Dag.
Jag & Dottern BAKADE!
Det händer minsann inte ofta i det här huset, men just denna dag bakade vi åt Mannen.
Han älskar kladdkaka - så en sådan blev det.
Serverad med kaffe & kladdkaka på sängen blev han t o m.

På eftermiddagen var Lisa, Lisse & Felix förbi och fick också smaka.
Jag fick en jättefin brosch som tack för att jag varit Frodo-vakt några dagar.
TACK än en gång!

Igår måndag var Dottern relativt bra, men vid minsta ansträngning verkade hon hängig så det blir att vara hemma tills på torsdag.
Mor & Far kom hit för att få hårklippning och med sig hade de köttsoppa!
Så GOTT!

Kvällen avslutades med veckans avsnitt av True Blood!
Finns knappt ord att beskriva hur bra den är.
Ska definitivt låna alla böcker sedan.

Idag har vi haft STOR läxläsningsdag så Dottern ska hinna ikapp vad de andra gjort i skolan.
Vi hittade på lite räknings- & ordlekar för att göra det hela lite roligare.
Uppskatt helt klart.

Dags att fixa middag här!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

efter en HÅRT match???

(retas bara, bara för att du brukar retas när man slarvskriver ;))

2008-11-11 @ 18:47:23
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Liza: Tack & jag har ändrat! :-P Ibland hinner jag dock inte kontrolläsa innan jag postar och då händer det grejer, he he...



MEN det är ju inte lika viktigt att skriva rätt på bloggen som det är med affärsdokument o dyl! ;-)

2008-11-12 @ 14:32:32
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Lisa: Håller fullständigt med dig ;)

2008-11-13 @ 09:58:41
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0