Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma!
Kom sent igår kväll hem (så nej Pernilla, det kan inte ha varit oss du såg).
Vi har haft toppenväder och supersköna två veckor på Kreta.
Passade på att ta med oss lite av solen hem såklart!
He he...
(Hörde att här bara varit mulet och regnigt.)

Har packat upp och tvättar för fullt.
Dotterns första dag på skolan idag och det gick bara finfint.

Ska blogga mer med lite bilder senare,
men nu måste jag ta mitt ansvar och uppdatera mig per telefon om allt som hänt alla andra medans vi varit borta!
(Har avverkat några redan, men det kvarstår en hel del!)

Ha en bra fortsatt måndag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Välkommen hem!



Great, nu börjar jag se i syne också :-)

2008-09-03 @ 20:08:16
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0