Idol-dags igen!

Missade gårdagens sändning.
Såg de tävlande bidragen på Internet idag istället.
Helt klart åkte rätt person ut - Victoria.
De andra var mycket bättre och SÅG i alla fall mindre rädda och nervösa ut.

Ikväll är det killarnas tur.
8 ska bli 7.

Jag och Dottern ska se det tillsammans (för hon är ju ledig alla onsdagar och kan ha sovmorgon imorrn).
Hon hejar på den lilla killen såklart.

Jag vet inte riktigt vem jag har som favorit än, så det ska bli spännande att se deras uppträdanden.
Eller rättare sagt så gillade jag ju kocken Alexander som åkte ut förra veckan.
Hade de skickat hem Loulou också då - så hade jag mejlbombat Idol-juryn!
Men som tur var (för juryn) så fick hon stanna.

Vilka är era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

loulou är en av mina favoriter oxå, tycker hon låter som tracy chappman (som är grymt bra)

lillkillen är oxå bra men tänk hur hans ka låta när han kommer i målbrottet, är nog ingen jag skulle rösta vidare, han måste ju klara en turne sen oxå!!

2008-09-30 @ 19:51:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0