Tisdagstema: Stor

Självklart är ELVIS stor eller kanske t o m störst!
Än i dag, otroligt nog.

(Nu menar jag inte vår katt, utan artisten såklart!)

Min mamma hade Elvis som sin stora idol när hon växte upp.
Hon har alla hans skivor.
Alla i LP-variant.
Jag har blivit indoktrinerad av både hans musik och filmer genom hela min uppväxt.

Hans musik håller helt klart än idag.
Han var dessutom SUPERSNYGG som ung!

Mannen gillar skarpt hans "A little less conversation" re-mix.

Här har alla andra Elvis-fans ett litet medley av hans största och mest kända låtar:



Rock on - the ROCK KING!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ah, en till som blivit hjärntvättad av sin mamma ang. Elvis. Samma här alltså. Lyssnade på honom senast idag. Och ja, han var supersnygg!

2007-12-18 @ 22:14:37
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: lizaloop

Jodå, nog blev han stor alltid!!

2007-12-19 @ 09:51:26
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0