Äntligen...

...fungerar det att logga in på bloggen igen.

Är lite less på det här felmeddelandet...   --->

Skulle ju blogga om allt kul vi gjort i helgen!
He he..

Katterna Boris och Elvis blev riktigt sams till slut.
De lekte så det stod härliga till på lördagskvällen.
(Jagade varandra mestadels.)
De "rymde" ut också.
Men visade sig snabbt att de bara satt under altanen.
Ingen match att locka tillbaka dem in heller.

Summa summarum så får vi ha "kattdagis" för Boris fler gånger!

Lördagen innehöll "tjejmiddag".
Sen kom grannen Peter upp med Buzz.
Visade sig att han var en fena på detta och totalt spöade oss.
I alla fall i Music och Big Quiz.

Däremot kickade Tina hans "ass" i Hollywood!
Inte för att hon kunde svaren...
...utan för ENORM tur och SNABBA svar!
Ha ha ha ha....

Efter det tävlade vi vidare i Singstar!
Jag vs. Tina och Annika vs. Peter.
Jämnt motstånd och det blev hårda "fighter".
He he he he...

söndagen kom min mor & far och hämtade Boris.
Han ville INTE fara hem och har jamat och letat Elvis hemma hos dem sedan dess.
*fniss*

Sedan anlände Mannen & Dottern.
De var helt knäckta efter helgens skoterturer, bastningar osv.
MEN de hade med sig PIZZA!
Yes yes yes! (som min gubbe i Buzz skulle ha sagt)

Dessvärre avslutades den annars så extremt roliga helgen med att Dottern blev sjuk.
Hon fick magsjuka.
Så söndagsnatten bestod av att torka spya och tvätta sängkläder osv.
Trevligt trevligt...

Under måndagen så mådde hon bättre och slutade kräkas.
Som underhållning körde hon och jag Dino Buzz HEEEEELAAAAA dagen!
Hon tyckte det var hur kul som helst.

Idag har Mannen köpt ett nytt Buzz-spel åt henne.
Tack och lov!
Nu är det apor som gör en massa grejor istället.
Jag lär gissningsvis bli lika less på det.

Men det är fantastiskt väder så jag ska tvinga ut henne en stund!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

dino buzz, apor... jag vill oxå spela ju........

2008-04-01 @ 13:40:40
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lisse

Apbuzz är ju jätte roligt..

2008-04-01 @ 15:59:31
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

hehehehe tack för en trevlig helg !

2008-04-01 @ 16:19:47
URL: http://www.motleycrue.blogg.se
Postat av: Movieja

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-09-25 @ 10:41:29
URL: http://movieja.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0