Lucia imorrn!

Men den missar jag...

Imorrn åker ju jag och Annika till Stockholm!
Yay!
Så kul det ska bli och jag hoppas verkligen att de rear massor av roliga saker där!

Idag var Liza här med Vince så stackars ensamma Priscilla ÄNTLIGEN fick någon att leka med!
Det var mycket uppskattat för hon sprang runt och letade jamandes efter honom när de farit.

Ikväll är det dags för finalen i Idol och jag ska definitivt rösta på Kevin och hålla tummarna att han vinner.

Nu blir det lite bloggtorka tills slutet på nästa vecka eftersom Krille inte har NÅGOT INTERNET (hur man nu kan leva utan det?)!

Till er alla:

HA EN TREVLIG LUCIA!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hehe vince han sover ÄN

2008-12-12 @ 16:22:58
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jajamen, vi minns! Det står uppskrivet i almanackan här hemma! :-)



Hoppas ni får det härligt i Stockholm!

2008-12-12 @ 19:18:36
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0