Motionstips!

Är ju inte mycket för att motionera.
Men gillar att dansa!

Aerobic är hur kul som helst.
Tyvärr så är det ingen kurs på gång här just nu.

Har provat Line Dance också, men inte riktigt min grej.
För många steg att hålla i huvudet till olika låtar.

Jag & Dottern kollar oftast på fredagskvällarna på Let's Dance på TV.
Är kul att både se hur de dansar och så har de så snygga kläder!
Skulle vara kul att få lära sig dessa danser någon gång i livet.

image82Igår plockade jag fram dansmattan till Dotterns stora glädje.
Mattan har legat i förrådet bra länge, och det var roligt igen!

Men jobbigt!
Pust...
Värsta träningspasset med alla hopp!
He he he...

Gillar ni att dansa?

Kommentarer
Postat av: GunillaK

JA, det är ju skitkul att dansa, men jag har som kommit av mig. Det vore väldigt kul ifall det startade nån danskurs här i Hällnäs. Inte bara bugg utan lite olika danser. Och som sagt, bra motion är det också.

2008-02-05 @ 18:11:48
Postat av: Pernilla

Hahaha, jag dansar (eller sjunger!) aldrig nykter...sorgligt men sant! :-)

2008-02-05 @ 21:32:04
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Ingekathrine

Great .Now i can say thank you!

2010-01-21 @ 09:03:58
URL: http://ingekathrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0