Mer Förvirrad än vanligt!

Jaha, då var det "back to normal".
Slut på storhelger och ledighet.
Tillbaka till vardagens arbete.

Dottern var på sprudlande humör imorse.
Mannen motsatt.

Dagen har segat sig fram med en massa tråkigt kontorsjobb.
Dessvärre ett måste.
Redovisningar i all oändlighet känns det som.

Uppdaterade min nya kalender nyss och satte in i min pro-plan.
DÅ upptäckte jag:
Oops, jag hade planerat att vi skulle vara lediga må - on denna vecka!
Hade meddelat förskolan/fritids det också.

Ojdå!
Undrar om de blev förvånade när Dottern kom imorse?

Men, men...
Lite VÄL optimistisk planering kanske med tanke på allt som måste göras denna vecka.

Får väl lov att uppdatera Dotterns schema och erkänna hur Förvirrad jag är!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaha! Perfekt! Jag hade satt upp Alice att hon skulle vara på fritids mån-tis denna vecka men inte tusan körde jag iväg henne någonstans imorse. Vid lunchtid slog det mig plötsligt att "vänta nu, hade jag inte..." och så ringde jag fritids och jodå, visst hade jag skrivit upp henne.

Vilken tur att Alexandra tog hennes plats då :-)

2008-01-07 @ 16:27:25
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Ice Lady

Pernilla: Ha ha ha! Tur att det finns fler Förvirrade personer.

Vi kanske skulle starta en stöd-förening? FF = de Förvirrades Förening (för vi är ju lite för gamla för att använda föräldrafritt förkortningen). ^^

2008-01-07 @ 17:03:23
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Pernilla

Du, det där låter som en utmärkt plan! Alt. är det dags för mig att börja fylla i almanackan för 2008...

Leos Lekland ligger i Brännland utanför Umeå. leoslekland.se

Riktigt bra betyg fick det av både Patrik och Alice. Som vuxen så är det ju rätt trist om man bara ska sitta och glo medan ungarna leker men det fanns gott om soffor, tidningar o.s.v. Det går även att äta där och det var inte alls dyrt. Det enda som var "dåligt" var just vid maten, den tog tid och det var rätt fullt i restaurangen.

Alice hann inte ens hem innan hon frågade när hon skulle få åka dit igen!

2008-01-07 @ 18:37:24
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lisa

Du får hälsa och tacka, pepparkakorna var supergoda och teckningen jättefin!! likaså pärlbandet :)

2008-01-07 @ 19:50:12
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lisa

du är utmanad på min blogg...

2008-01-08 @ 11:47:29
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lucas

He he jag har stenkoll på allt!!
Skickade ju barnen till skolan en hel timme för tidigt påstår de så de satt ensamma på skolgården vid 7-tiden - men det var länge sedan..
Men jag har haft en jobbarkompis i Vindeln ( så klart) som glömde komma till jobbet när hon jobbade men kom OFTA dit på sina lediga dagar för att jobba..
FF = kärt barn har många namn. Fulla Föräldrar ett som alltför många drabbas av

2008-01-08 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0