Utan Internet...

Från det jag kom hem tills nu...
Men ändå går det vääääldigt segt.

Jag gissar på att det är överhettning i nodhuset igen.
Eftermiddagssolen värmer upp stället till en bastu och utrustningen klarar inte trycket.

Det är förmodligen också anledningen till att det fungerar igen så här på kvällskvisten när det blivit svalare ute.
Däremot är "elektroniken" lite seg och kanske någon nästintill smält kabel här och där...

Ja, ja...

Jobbat och haft mina föräldrar på besök ikväll.

Imorrn blir det kaffe efter maten Liza! He he...
Däremot vet jag inte om jag kan utlova något TILL kaffet...
Men vaddå? Skulle inte sällskapet räcka eller? Hö, hö, hö... (Tina uttryck ifall ni inte visste.)

Ska uppdatera Lys om min dag och få höra lite skvaller från Serbien nu.
Vi höres!!

Kommentarer
Postat av: GunillaK

Då var det inte bara för mig som det var segt igår kväll då... Jag blir något frustrerad måste jag säga. SKA DET VA SÅ HÄR???

2008-05-29 @ 10:17:17
Postat av: Lizaloop

En kladdkaka ur frysen vore gott ;)

2008-05-29 @ 11:40:52
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Nettan

Grattis, grattis på födelsedagen:)

2008-05-29 @ 16:04:50
Postat av: Lizaloop

Grattis..vi kommer snart!

2008-05-29 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0