Höstmys!

Har putsat (vissa) fönster och bytt gardiner!

Till skillnad från Liza har jag nu tagit ner spetsgardinerna från sovrummet och köket
(ja, jag har vita spetsgardiner där under sommaren, hur konstigt det nu än kan låta för vissa),
och istället satt upp gardiner med färg och hög mysfaktor.

I köket kom de plommonlila upp som passar toppen till Halloweenpyntningen som snart ska upp.
Dottern tyckte vi kunde sätta upp allt nu på en gång.
He he he...
Men hon får nog vänta ett tag till, fast lite sugen blev jag också såklart.


I lekrummet och i det intillliggande sovrummet blev det grönt respektive någon besynnerlig plommonrosalila färg.
 

I vardagsrummet blev det gardinerna jag fått av Liza som jag tycker är SUPERSNYGGA!
Min syster däremot tyckte de var hur fula som  helst...
MEN det är ju inte första (eller sista) gången som vi tycker olika...

Jag är i alla fall toppennöjd med resultatet!

Senaste nytt vad gäller Rockband är att Annika köpt ett eget trumset så två kan spela trummor!
Så roligt!
Priscilla gillar dem stenskarpt också som ni ser.



Måste bara avsluta med lite roliga saker.

I fredags var det en restaurang som skickat in en så rolig meny.

Alla vet väl att det finns en fisk som heter Alaska pollock?
Det visste tydligen inte restaurangen som skrev att de serverade: "Alaska polack.."
Ha ha ha ha...
Undras om de hittat någon polack i bärskogen att steka upp eller?

Vidare så serverade de: "Wokad korv med Ingvar, sås & ris"
HA HA HA HA HA...
Är det korv gjord på eller av Ingvar Oldsberg eller?

Efter utredning så visade det sig att det skulle stå "ingefära" istället.
Ha ha ha...
Ja, det hela gjorde då MIN fredag mycket roligare!

Ha en bra söndag!!

Kommentarer
Postat av: Morgan

snygga gardiner :)färgerna i köket påminner lite om dom som du köpte åt mig, snar lika :) hur går det att köra dubbel trummor ? jag ser fram emot att komma hem och vissa hur dålig jag har blivet på rockband :( spelade i helgen och det gick rakt åt sjön/skogen



Mvh/Morgan

2008-10-13 @ 07:39:13
URL: http://sailorgrave.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Men såååååå Duktig du har varit ! Å så kul det var med dubbla trummset även fast du oftast spöar mej ...hahaha

2008-10-13 @ 11:29:12
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Morgan: Tack & ja, de påminner nog litegrann! Det går toppen att köra dubbla trummor, hur kul som helst. Meh, då får du ju lov att träna mer innan du kommer hem (eller ta PS-instrumenten till din och träna hemma)! He he he.. Du har väl kommit ihåg att köpa Rockband II nu? Kram på dig!



Annika: Tack tack ^^. Jamen att jag vinner gör det hela ÄNNU roligare ju... :-P Men du får ju ta åt dig äran av att ha blivit så bra på SÅNG! *imponerande*

2008-10-13 @ 18:43:21
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Ha ha ha ja jag tror jag hade hoppat över den där menyn faktist. Du får gärna k+6o9mm (vince skrev) jag fortsätter... komma hit och fortsätta putsa fönster!

Är du hemma i veckan, så kommer jag upp och kikar på resultatet någon dag!

2008-10-14 @ 09:31:38
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0