Det blev Wall-E!

Och den var rolig och rekommenderas enligt Dottern till ALLA som inte sett den än.
Blev också en MASSA biopopcorn.

Filmstaden har helt klart de godaste popcornen!
Hur mumsiga som helst!

Grattis i efterskott till Jasmine som fyllde 1 år i lördags också!

Ytterligare ett grattis till min syster som fyllde (en massa) år i går söndags!

Helgen resulterade i div arbetsskador.
Numera har jag en tumme (vänster) som är kroniskt bortdomnad.
Armar, händer och fingrar ömmar bara man tar på dem.
Men det var det värt!
Jag & Annika lyckades knäcka Rockband spelet!
HA!
Finns EN slutlig spelning kvar (en som kommer när man klarat hela spelet).
Där måste man spela en maratonspelning med 58 (!!) låtar (och nej, man får inte välja själv) på svårighetsgrad MINST medium.
Vi ska då definitivt vila upp oss innan vi ger oss i kast med den...

Blev lite GW i helgen också!
En del pvp:ande i Heroes Ascent.
Plockade upp lite "löst" folk för att fylla laget.
En tolvåring (!!) som snart skulle fylla 13 (om två veckor).
Ha ha ha ha....
Han var inte så bra, men han verkade söt och pratade så gulligt på vent.
Vi var såklart snälla och lät honom stanna.

Ikväll blir det också lite GW med den nya alliancen efter godnattsageläsningen för Dottern.
Ingen stressig pvp, men däremot ska jag spela munk och hålla alla vid liv.
Vi lär ju få se hur det går... med mina "arbetsskadade" fingrar!

Häpp!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Oj värst vad du bloggat mycket medans jag jobbat! Fortsätt så...

2008-09-30 @ 10:36:19
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Ja vilan e skön för "arbetskadorna" men hehe nog ska vi fixa dom 58 oxå ;) rock on...

2008-09-30 @ 11:30:33
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0