Mindre långt inlägg...

...till alla er som inte orkar läsa föregående kommer här!

Igår ledde jag ett pvp-event i guilden för första gången!
Det gick sådär med ledandet, men vansinnigt kul hade vi åtta som var med!
Helt klart något som måste bli återkommande varje vecka och som man kan se fram emot.

Idag har jag & Dottern matat Annikas kissemissar!
Åh de är så söta att man blir nästan knäpp!
Nu äter alla och går på lådan (så vi bytte och städade runtomkring).

Vidare har jag jobbat och skrivit menyer idag.
Tur jag hade klippt naglarna tidigare i veckan (fick alltid dubbla tangenttryckningar för de var så långa)!
Imorrn blir det mer meny-skrivande.

Men ikväll är det IDOL!
Så roligt att se alla uttagningsavsnitten!
Ha ha ha ha...
(Ja, man får verkligen skratta!)

Ha en bra torsdagskväll och missa inte Idol kl 20.00 på TV4!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Det är verkligen ROLIGT att se alla som inte kan sjunga haha!

2008-09-19 @ 10:55:25
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack gumman hälsa missarna vi ses på söndag ;)

2008-09-19 @ 11:09:27
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0