Lördag & Melodifestivalens deltävling 1

Den ska vi se hos Linda efter hennes middagsbjudning!

Ska bli så spännande att höra Shirley Clamps ballad och den där rocktjejen verkar lovande.
Vi får se.

Jag har INTE tjuvkikat på några bidrag än.
Vill att det ska vara första gången man hör låtarna när man ser dem uppträda.

Nästa deltävling kan jag inte se för då är vi på min kusin Helenas bröllop.

I veckan har jag jagat henne per telefon för jag såg i min almanacka att hon fyllde år i tisdags.
Igår kväll lyckades jag få tag på henne.
Bara för att höra att:
- Nämen, jag fyller ju inte år förrän i juni...
- Men oj, då måste det vara någon annan Helena. Men nu är jag då först att gratta dig i år i alla fall!
- Ja, du är då verkligen ute i god tid!! *skratt*

Så min gratulering gick inte så bra.
Däremot fick jag höra allt spännande som hänt på hennes möhippa!
Oj - säger jag bara! He he he...

Visade sig att det var min svägerska Helena som fyllde i tisdags!
Ha ha ha ha....
Ringde såklart henne direkt och grattade lite i eferskott.

Här får hon ytterligare en gratulation:

GRATTIS HELENA!! (Lite så här i efterskott då...)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Tack tack - mitten av mars är det tänkt! Att Jag Linuz och Jezzie ska komma upp.

2009-02-08 @ 10:46:41
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0