Intensiv vecka förra veckan!

Måndag & Tisdag ägnade jag & Annika åt utstädning av kontoret, lasta en HEL stor släp med skräp till återvinningen, organisera om förrådet jag ska hyra och fylla det med all bråte...

Tack vare Nettan fick vi kaffepaus med SEMLOR! Mums, så gott! Tack Nettan!



Vi lyckades även med konststycket att snickra ihop hyllor (!!) till en av garderoberna hemma (för att rymma en massa pärmar, papper och dylikt från kontoret)!
Min far fick komma med fler hyllplan och lägga sista touchen för att få dem stabila och bra, men LITE imponerad var han faktiskt att vi hade snickrat så pass bra! Ha ha ha ha...

Mamma bjöd på köttsoppa till middag. (En av mina stående beställningar när de vill komma och bjuda på middag hos oss för det är bara såååå gott!)

Onsdagen fick vi bl a "leka" veterinärer och plocka bort Priscillas stygn.
Tack vare att hon är så snäll och lugn (och klöser inte) så gick det otroligt smidigt.

Torsdag & fredag var det jobb som gällde hela dagarna.
Men Mannen åkte till Stockholm och var på Judas Priest konsterten i lördags!

Dotterns sportlov började i helgen så vi startade med vårt "Roomservice-projekt"!
Det är att helrenovera hennes dockskåp!
Bilder kommer på bloggen senare när det är klart, men det är verkligen ett projekt som TAR TID...
Och allt måste torka mellan varven också...
Ja ja, men vi har ju en hel sportlovsvecka på oss!

Morgan har varit moraliskt stöd under helgens dockskåpsprojekt! Ha ha ha...

Ikväll kommer Mannen hem & vi ska få se videosnuttar från konserten och höra ALLT om hur det var i StorStaden!

Vad ska ni göra denna sportlovsvecka då?

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja jag ska jobba mån torsdag och lör-sön, annars blir det nog bara lugnt!

2009-03-02 @ 14:31:54
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag ska uppdatera bilddagboken...tror jag :-D

2009-03-02 @ 14:34:56
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Mötley Annika

ja men så duktiga vi är ...

2009-03-03 @ 10:37:58
URL: http://www.motleycrue.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0