God Jul till er alla!

Nej, jag har inte bloggat mycket senaste dagarna.
Förlåt...

Men jobbade över i fredags, julhandlade mat & levererade julklappar samt städade hemma.
Blev inte klar med allt förrän klockan var nästan 24.00.

I lördags fick vi besök av Anna & Andreas (under tiden vi gjorde oss i ordning för "lunner" (borde väl heta det när man slår ihop Lunch + Dinner, ungefär som Breakfast + Lunch heter brunch...)).
Stackars Anna fick följa efter mig som en svans medan jag sprang runt i huset för att sminka mig, fixa håret osv.
Ha, ha, ha...
Men tack för den fina julblomman och den goda fruktkakan!

Sedan åkte vi vidare till mina föräldrar för traditionsenligt julbord.
Där fick vi också öppna alla klappar från dem.
Tack mor & far - ni är ju bara så snälla!!!!!

Väl hemma igen så fick vi besök av Conny & Sosa med barn.

Igår (söndag) hämtade vi min systerdotter Tina (som ska vara hos oss över jul).
Lisa kom över och pysslade lite med henne och Dottern.
Det blev små söta "socker-tomtar".

Sedan fick vi ytterligare besök av Nettan & Putte med barn.
De hade med sig saffrans-semlor (hemgjorda såklart) och SMÖRGÅSTÅRTOR!
Ja, det var bara såååå gott!
Tack, tack, tack!

Det är fint att ha kompisar som vet att enda sättet att få gott fikabröd eller smaskig middag, är att ta med sig!
He he he he...

Jaha, så var det julafton idag.
Vi ska ta det lugnt, dricka glögg & äta pepparkakor och annat julgodis.
Spela brädspel och bara umgås!

Jag önskar er ALLA en mysig och stressfri jul!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mötley crue Annika

wow tbx i bloggvärlden *L* vi ses om en stund ...

2007-12-24 @ 13:47:15
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: lizaloop

GOD JUL PÅ ER! TA HAND OM TOMTEN!

2007-12-24 @ 13:51:23
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lucas

Oj vad du kommenterat!
Ja-a nu är man på jobbet och diskar och städar undan julmat mellan bloggisarkoll. Har knappt sett till min man idag - undrar om han är köper tidningen eller om han bara snarkat hela dagen.. Han ska då jobba inatt.. eller gör det ju redan nu - nollkoll har jag..
Kram på er ALLA i ert hem ikväll från Lucas med familj

2007-12-24 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0