Spår Mysteriet

I ett antal dagar har detta mysterium förbryllat oss.

På baksidan av vårt hus syns fotspår i snön.
Som enbart går åt ett håll - in mot vårt hus.
Helt klart genom skogen och ut på vår väg på baksidan.
Genom snön.

Spåren tillhör förmodligen en man, eftersom skostorleken är modell större.
Gissningsvis en någorlunda nykter person, p g a att det är ganska "raka" spår.
Vi upptäckte spåren en morgon och eftersom de inte fanns där på kvällen så gjordes de under nattetid.

Och nej, det är inte Tomtens eftersom dessa dök upp ett antal dagar före jul!
(Om nu inte Tomten var ute och rekade förstås...)

Vem har traskat genom skogen?
Vem orkade inte följa skoterspåret INNE i skogen?
Vem valde att istället att vada genom snön?
Vem var ute i skogen mitt i natten?

Ja, detta mysterium synes olösligt...

Vet ni vem?

Kommentarer
Postat av: Lucas

OM vi hade bott kvar kan du vara säker på att det varit jag..
för sånt bus brukar jag göra och gilla.. gå ett spår fram mitt ien åker och sen bara backa i samma fotspå, man tror folk försvunnit..
Men nää jag har jobbat hela tiden i Stockholm och här kan man inte göra spår i snön :-((

2007-12-26 @ 20:37:10
Postat av: lizaloop

Oooo spännande, man vet aldrig vem som smyger sig in på natten..hrmm.fredrik har du haft besök? haha

2007-12-26 @ 23:06:58
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Fagber

I like your website alot...its lots of fun...

2010-02-05 @ 11:14:25
URL: http://fagber.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0