Tisdagstema: Jul

Dopp i grytan såklat.
Kaffegäster från Bjurträsk.
Filmtajm för Mannen, systerdottern & dottern.

Glöggäster från Kamsjön. 
Glögg- & kaffegästande grannar.
Annika kom och dags för Kalle & hans vänner.

Webcam-date med Paul från Skottland.
Vi öppnade varandras presenter "live".

Smaskig middag med favoriten rökt röding!
Tomtebloss i mörkret (i väntan på Tomten).

Äntligen kom den lite lätt överviktiga Tomten (han hade jobbigt uppför backen).

Många fina julklappar!
Tack för alla fina, roliga, snygga och/eller välbehövliga klappar!

Dottern utbrast:
- Åh, vad fiiiin!
eller:
- Åh, precis en sådan som jag vill ha!
om precis ALLA klappar!

Problemet med ett pussel hon fick dubbelt av löste hon direkt.
- Men, jag har ju redan fått ett likadant...
- Hm...
(Tankepaus på ungfär tre sekunder.)
- Men du Tina (systerdottern), fick ju så lite klappar så då får du det här av mig!

Givmild och tänker på andra!
Kan man bli mer nöjd och glad som förälder?

Kvällen i övrigt gick i brädspelens tecken.
Hann med Alfapet, Sverigespelet och Barn-Geni.
Extremt roliga frågor i Barn-Geni!
Vi skrattade nästan ihjäl oss.

Hoppas att ER julafton blev lika trevlig som våran!

Kommentarer
Postat av: Mötley crue Annika

Och jag vann överlägset i alla spel eller NOT trevligt var de iallfall *L* Tack än en gång !

2007-12-26 @ 20:35:54
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Remilene

Thanks for the info!

2010-12-06 @ 10:10:20
URL: http://remilene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0