Helgen gick fort...

Som vanligt.

Lördagen spenderade jag genom att göra revision på Samhällsnämndens bokföring.
I alla fall de delar jag fått via mail.
Tyvärr var inte allt med, så jag kunde inte färdigställa det.
Lite dålig planering från deras sida eftersom årsmötet var på söndagen & jag fick materialet dagen innan.
Inte mitt fel i alla fall.
Gjorde det jag kunde och så ska jag färdigställa det under veckan när jag fått alla dokument.

Lördagskvällens buzzande hos Liza var kul.
Skrattade nästan ihjäl oss åt Tessan & hennes karl.
De är bara sååå roliga!

Bäst var dock när jag & Tessan slog Peter i Hollywood-Quiz.
Muhahahahaaaa...

Tina rockade fett på Guitar Hero - såklart!

Jag & Mannen gjorde tidigare sorti eftersom Dottern var med.
(Hon buzzade barn-buzz.)

söndagen kom hennes två tjejkompisar hit.
Det blev många kojor, mycket bus och lite buzzande.
(Svårt att buzza när strömmen var borta med jämna mellanrum.)

Vi hade strömavbrott av och till hela dagen!
Så irriterande!
Vissa Hällnäs-bor var HELT utan ström.

Medans barnen lekte för fullt så hjälpte jag Tina med hennes deklaration och läxor.
Vi hann ganska mycket faktiskt.
(Mer än hon normalt hinner på en vanlig skoldag, he he...)

Efter middagen var det dags att åka till mötet (vilket blir en egen post).

Kommentarer
Postat av: Prude

Ja, Alice berättade minsann om Buzzandet men hon hade ju tyckt att det var lite svårt (sedan blir hon lite blyg då hon inte riktigt vet hur hon ska göra/spela). Fast hon berättade ingående och detaljerat om alla delmoment! :-) Så det blir nog till att införskaffa ett barnbuzz.

Åh, på tal om Buzz. Jag GLÖMDE (!!) att spela Buzz hos Lisa. Hur gick det till? Sitta i köket och prata och prata när man kan klå Peter i Hollywood-buzz? Jaja ,det får bli nästa gång... :-)

2008-04-14 @ 15:16:46
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0