Måndag

Ny dag och ny vecka.

Helgen var som sagt jättekul,
men tog ut sin rätt och det blev en TIDIG kväll igår!
He he...

Liza "kidnappade" mig från jobbet idag och så jagade vi rätt på Glassbilen!
Har således laddat frysen med glassar och inväntar "bara" sommaren...
Lär väl få vänta länge gissar jag...

Ser INTE hoppfullt ut med en Hoppborg utanför huset på Dotterns födelsedag den 8 maj...
Måste nog boka Folkan som back-up.

Efter middagen var Dottern på Måndagsgruppen.
(Det är på Frälsis här i Hällnäs där de får göra lite roliga saker, sjunga osv.)
Dottern hade med sig lerfigurer hem efter dagens träff.
En kamel och en huvudlös (?) gumma.
Jag fick den sistnämnda som present.
Passande kanske?

Tyvärr missar vi Musik-caféet nere på Folkan ikväll.
Men man kan inte hinna vara på allt.

Nu är Bolibompa slut och dags att styra isäng Dottern.

Det bästa med måndagar är TV-programmen:
19:00  Dr Phil
20:00  Anna Pihl
21:00  CSI
22:00  100 Höjdare

Ska bli skönt att inta soffläge, njuta och ladda inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

csi & hundra höjdare e jag med på :)

och näää jag har inte fixat tårta till mej och panther men han fick mjuk mat och jag cigg *L*

2008-04-21 @ 21:12:36
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0