Ny vecka!

Har precis lämnat Dottern på skolan.
Känner mig segare än seg idag...
Men man får väl betala priset för en så trevlig lördagskväll!

TACK PERNILLA!

Dottern hade också haft en trevlig lördagskväll.
Hon hade kompisbesök och var hemma med Mannen då.
I ordentlig värdinne-stil hade hon förberett kvällens nöjen.
Allt från olika filmer, spel och såklart laddat upp med massor av godis.
Lika mycket till dem båda förstås.

Jag lade mig ungefär samtidigt som Mannen skulle vakna för att åka på jobbet.
Turligt nog sov Dottern läääänge.
Sen var det bara att kliva upp och Buzza lite med dottern och fixa frukost/lunch.

Min kusin Conny var förbi och hälsade på en stund.
Sedan kom min syster och hennes yngste son för att hämta Tina.
Hon börjar skolan igen idag efter sin praktikperiod och lov.

Till gårdagens middag blev det kina-mat!
(Mannen köpte med sig hem efter jobbet.)
Åhh så gott!
Efter det var det bara soffläge och filmdags som gällde för hela slanten.

*GÄSP*... Dags för mera kaffe nu!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Å här hade Peter med sig Pizza hem igår. mums!

2008-04-07 @ 09:05:46
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Prude

Tack själv! Det var jättekul! Fatta hur hes jag var igår...eftersom jag "sjöng" efter devisen "ju högre desto bättre". Det vetifan om det var så smart (för vackert var det då INTE!) :-)

2008-04-07 @ 13:38:31
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Niklastiril

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-21 @ 08:56:49
URL: http://niklastiril.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0