Händelserik vecka!

Såklart har det varit jobb, jobb, jobb, jobb osv.

Men så händer riktigt roliga saker också!
Morgan ska flytta till Hällnäs!!
Yippi!

I torsdags hjälpte jag till att välja ut tapeter,
för han ska få vardagsrummet omtapetserat innan han flyttar in den 10:e.
Och nej...
...ni har FEL!
Det blev INTE lila tapeter - utan BLÅ och gråa med silverränder på samt bård.
Jag ska såklart lägga upp bilder när det är klart så får ni se!

Sen...
Beställde jag blå och lilarandiga gardiner åt honom...
Förstås!
He he he...

Fredagkväll så var det möhippa!
God middag, tipsrunda och sexparty!
Min mobil=kamera var utan ström så jag kunde inte fota,
men ni hittar bildexempel på sexsakerna som vi fick känna på hos Lizaloop.
Himla kul och trevligt faktiskt.
Tack Nettan än en gång! Du hade fixat det där toppenbra!

Lördagkväll - grillning och RockBand för hela slanten.
Liza & Peter, Nettan & Putte samt jag & Mannen rockade loss för hela slanten.

Söndag
Har LITE ont i armarna idag efter allt trummande, men torde nog klara trumma vidare idag också!
He he...
Eller så blir det vattenskoter i Storsandsjön (men jag tycker det är lite väl kyligt i luften för att bada idag).

En riktig toppenhelg har jag/vi haft!
Hur var eran?


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

kolla in på min blogg;)

2008-08-03 @ 12:59:26
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Öhm, ja...den har mest bestått av att ligga på soffan alt. tvätta kläder. Det var 3 intensiva dagar i Stockholm, himmel! Tur jag har en veckas semester kvar att hämta mig på :-)

2008-08-03 @ 13:19:34
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0