Tisdagstema: Okänd

"Identitet OKÄND" (The Bourne Identity)
är första filmen i en trilogi baserad på
Robert Ludlums romaner (Identitet Kain,
Operation Hongkong & Kodnamn Schakalen).

Den första filmen följs av "The Bourne Supremacy"
och sist men inte minst "The Bourne Ultimatum".

Både böckerna och filmerna är fantastiskt bra och spännande!

Har ni inte sett eller läst?
Då måste ni bara göra det!

Handlingen i första delen består av att Jason Bourne hittas med två kulor i ryggen.
Han upptäcker att han besitter livsfarliga färdigheter,
men saknar helt minnet av sitt våldsamma förflutna.

I jakten på att avslöja sitt hemlighetsfulla förflutna upptäcker han sanningen.
Sedan avslöjar jag inte mer...

Kommentarer
Postat av: Lisa

fråga inte mig om jag har sett en film, det vet jag först efter halva filmen...

2008-02-12 @ 11:18:17
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Lisa: Jo, jag är likadan. Fast nu såg vi sista delen ganska nyligt så jag lyckades komma ihåg den! Ha ha ha...

2008-02-12 @ 13:49:43
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0