Åh, vad jag hatar SNÖ!!!

Har snöat hela helgen.
Snöar fortfarande.

Snöslungan har lämpligt nog slutat fungera.
Mannen är glatt på kurs i Umeå hela veckan.
TraktorMannen som lovat komma, lyser med sin frånvaro.

Den manuella snöstyraren har fått gå varm idag.
Så även jag.

Hela baksidan är fortfarande oskottad.
Känns som om vår väg runt huset är en MIL lång... och bred...

Varje skopa jag styr så peppar jag mig själv:
- Snart är det sommar, snart är det sommar, snart är det sommar, snart är det...

Klipper GÄRNA gräs, bara jag slipper den här förhatliga SNÖN!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Exakt som för mig, jävla sursnö piss piss piss
sommar kom kom kom

2008-01-21 @ 13:32:18
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

men jaaaaaaaa håller med dej snö försvinn nuuuuu !

2008-01-21 @ 14:00:34
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: GunillaK

*flin* men jag är nöjd jag... Fast det hade ju fått vara lite kallare så att det inte blev så jävla blött...

2008-01-21 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0