Nu är jag less...

...på att vara hemma med sjukt barn!
Snart blir jag galen!

Tycker faktiskt att jag hade bra tålamod och var en duktig och snäll mamma förra veckan.

Men nu...
...nu verkar tålamodet vara bortblåst!
Blir irriterad på småsaker.
Vill bara "stänga öronen" och ägna mig åt MIG!

image71

Ska "slänga" Dottern i våran säng framför en film nu.
(Förhoppningsvis somnar hon där.)
Sen ska jag bara SLAPPA framför TV:n och INTE TÄNKA en TANKE!
Inte fastna framför datorn och inte svara i telefonen heller...

För JAG gör väl som JAG vill!

Fast måste väl ta och klippa de där #!!%##!!#¤!% naglarna samtidigt...
Och så har jag tvätt i tvättmaskinen som ska hängas...
Sen är det säkert saker jag glömt bort som ska göras...
Argh...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är det helt hopplöst med egentid,det är precis som att den är bortblåst.Jag har lärt mig en sak,att saker man inte gör finns kvar när man har ägnat sig åt sig själv.Tyvärr är där ingen som kommer och gör det åt en under tiden.Maria

2008-01-28 @ 19:25:26
URL: http://monmaria.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Maria: Sant så sant. Gäller dessutom både hemma och på jobbet. När man varit borta från jobbet samlas det så fint på hög som man måste sega sig igenom när man kommer tillbaks... :-S

2008-01-29 @ 11:19:05
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Kjartanagnes

Nice site, keep up the good work!

2010-02-18 @ 08:06:56
URL: http://kjartanagnes.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0