Nyårslöften

Vissa gav nyårslöften de "glömde" att de gett dagen efter.
Tur att vissa andra av oss kom ihåg löftena åt dem.
He he he...

Ska bli spännande att se ifall de hålls eller ej.


******************************************************************************************************


Mina nyårslöften till mig själv är:

  • Stå på mig själv gentemot andras fördomar, åsikter eller försök att förändra mig, mitt sätt att vara eller mina intressen osv.
  • Duger jag inte som jag är, så får det hellre vara.
  • "Ta ingen skit!" är ett bra Grynet citat.
    Likaså mitt favorituttryck "Jamen jag gör väl vad JAG vill!" från häxan Surtant.

    Tänk vad bra saker dagens barnprogram kan lära en!
    Önskar bara att jag lärt mig det tidigare i livet...
  • Jag ljuger förvisso inte, men ska hädanefter vara rakare och ärligare om hur jag känner/tycker/tänker gentemot släkt, vänner och bekanta.
    Inte hela tiden försöka anpassa mig efter hur andra vill att jag ska vara eller deras föreställning om det.
Förmodligen måste jag nog läsa detta varje dag för att orka.
Många gånger är det enklare att "smita undan" än att verkligen ta tag i konflikter eller konfrontationer.
Men när man väl gjort det, så känns det så mycket bättre efteråt!

Var sann mot er själva!

******************************************************************************************************

Nu har jag varit seriös så det räcker!

Troligen fjolårets roligaste bild av Lisa kommer här:


Känner ni igen dem?
HA HA HA HA...

Så har ni gett några nyårslöften då?

Kommentarer
Postat av: Mötley crue Annika

mmm har väll de ;)

2008-01-03 @ 15:52:03
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Pernilla

Huvva, nej inga nyårslöften här inte. Hm...köpa fler filmer kanske..? :-)

2008-01-03 @ 18:26:41
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lucas

Känner igen och igen??? Hmmm
snygg bild särskilt han med glasögonen.
Nyårslöfte jo joo
jag har två brytit en..

2008-01-04 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0