Tvingad till nagelvård...

MÅSTE klippa naglarna!
Suck...

Jag har låååånga naglar för det mesta.
Mest för att jag är så lat och inte orkar klippa dem.
Dessutom är de så hårda att man inte kan klippa dem,
om man inte "blött upp dem"  först.

Så jag klipper dem kort-korta med jämna mellanrum.
(Jämna och jämna mellanrum... eh... tja, kanske varannan månad...)
Filar och målar dem.
(Gör det ordentligt när jag ändå håller på.)

Sedan får de bara växa för jag orkar inte bry mig.
Tills de blir för långa igen...

Är bara en svår omställning att skriva på tangentbordet.
Från att ha haft centimeterlånga naglar till inga alls.
Blir en hel del stavfel och vissa tangenter sitter ovanligt långt borta.

Ja, detta var nog den tråkigaste och meningslösaste post jag skrivit!
Men nu vet ni hur jag behandlar (eller INTE behandlar) mina naglar i alla fall.

Hur ambitiösa är ni med era?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ambitiös då de är långa. För att få dem långa så måste jag ha dem målade annars går de av direkt. Nu är de korta :-(

2008-01-27 @ 18:48:28
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lizaloop

haha ofta korta, nu "mellan" för att vara jag..!

2008-01-27 @ 19:45:02
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0