Fint i bilen

Fixade jag & Dottern igår!

Numera är jag en STOLT ägare av en svart liten rem-Johan (har jag hört att de kallas).

Den blev i alla fall dammsugad och putsad invändigt så nu blänker den så fint.
(Körde mitt favoritmedel - möbelpolish - på alla plastdetaljer och de ser ut som "nya".)
He he...

Den blev så tjusig så vi var tvugna att ta en liten tur.
Först hälsade vi på ankorna och hönsen hos Nettan.
De var verkligen pratglada.

Sedan blev det inspektion av Annikas ommålade garage.
Tjusigt värre kommer det att bli.

Så spenderade vi alltså min "sista" semesterdag.
Från och med idag jobbar jag ända fram till utlandsresan i augusti.
Kan bli lite långt mellan bloggningarna framöver beroende på hur slut i huvudet jag kommer att vara.

Känns dock inte alltför hemskt att jobba nu med tanke på vädret.
Sen är det såklart skönt att veta att man har en utlandsresa att se fram emot.

Kattrapport:

Elivs & Priscilla funkar bra ihop nu.
Inatt höll de på att driva oss till vansinne genom att leka mestadels hela natten...
Men imorse sov de så sött båda två i sängen.

Nej, nu är det dags för middag.

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

hehehe ja det blir det ;)

2008-07-09 @ 22:30:24
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0