Lite efter - som vanligt

Men förra lördagen så fick vi äntligen träffa Conny & Sosas lilla nytillskott!

ZEB!
(Ja, ni har väl alla sett kult serien Macahan antar jag och vet mycket väl vem huvudrollsinnehavaren är.)
Än så länge är likheterna inte så slående mer än lite hjulbenthet.
(Fast det har väl alla bebisar?)

Jag & Annika blev imponerade över hur snäll lille Zeb var!
Inget skrikande eller något, bara en lite missnöjd min samt ett gny varje gång han ville ha mat.
Ha ha ha ha...
Sen sov han så sött hela tiden!

Vi hade så trevligt allihopa så vi ska göra favorit-i-repris imorgon (lördag).
Conny & Sosa med alla tre barnen ska komma hit igen och vi ska grilla.
Sedan kommer en hel del annat lokalt folk också.

Långväga Morgan kommer också!
Redan ikväll faktiskt (när han varit på Alice Coopers konsert).
Å - vet ni vad han har köpt?
En X-box med ROCKBAND!!!
Det ska han ta med såklart och så ska vi ROCKA HELA HELGEN!
JAAAAAAA SÅ KUL!

Längtar redan tills ikväll...
Vad ska ni göra i kväll/helgen då?

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Så det var hos er h och d hade varit då de kom gående längs vägen halv 6 på morgonen på byn hörde jag talas om...

Hände det något spännande då?

2008-07-20 @ 22:35:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0