Onsdagsnöje

Har jobbat hemifrån (för Dottern är ledig).
Gjort ett annorlunda jobb.

Översatt ett kontrakt från svenska till engelska!
Ha ha ha ha...

Det är inte det enklaste, men jag har gjort mitt bästa.
Ska kolla några småsaker med vår skotske vän Mush för säkerhets skull.

Nu väntar vi att Mannen ska komma hem från jobbet och så ska vi grilla.
Det är helt klart sommarmat nummer ETT.

Imorrn jobbar jag hela dagen och Dottern ska till tandläkaren på kontroll.
Hon tycker det ska bli spännande (oj, vad jag önskar jag kunde känna samma sak när jag ska dit).
Förhoppningsvis går det bara fint.

Får inte glömma att skriva ut sånghäftena till Midsommar också!
Å - så kul det ska bli! Hoppas bara vädret är någorlunda i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja vädret får vi hoppas på, men å andra sidan regnar det inte in i gammstugan så vi klarar ju oss

2008-06-18 @ 20:06:37
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

jag hoppas vädret blir bättre men det blir nog mysigt hur som helst hehehe

2008-06-18 @ 23:05:53
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0