Umeå

Pust.
Äntligen hemma.

Blev en heldag i Umeå idag.
Hela familjen ansökte om pass inför resan i augusti.
Värsta coola foto-/passmaskinen minsann.
Hightech.

Sedan var det lite småshopping på stan.
Jag köpte mascara & Dottern "Pets" med tillbehör.
Tydligen den mest populära leksaken just nu.

Vi följde Mannen på jobbet när han skulle börja sitt skift.
Fick träffa några av hans jobbarkompisar och det viktigaste av allt:
TESTA KAFFEMASKINEN!
Jo, det VAR verkligen gott kaffe i den.
Dottern var mer imponerad av storbildsteven i fikarummet för de hade Disneykanalerna (gissningsvis fanns nog de flesta kanalerna).
Torde vara ganska troligt hos Bredbandsbolaget.

Sen var det dags för familjemiddag på Eurasia för att fira Micke.
Jag testade stekta räkor i vitlökssås.
Gott men höll på att storkna när jag bet i en stor vitlöksbit.
Ha ha ha ha...
Pressad vitlök var det minsann INTE i den såsen,
utan hela skivor.

Hem fick vi åka med min mor & far.

Elvis hade lämnat en välkomstpresent på hallmattan insåg vi när vi klev in genom dörren.
Urk.
Säger inte mer än att nu är mattan i tvättmaskinen...

Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe men så snällt av Elvis då :P Då blev ni väl glad ;)

2008-06-25 @ 09:22:33
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Vitlök mums ... Ja Elvis e då för snäll han eller ??? nu e jag glad äntligen har crue cdn kommit eller några av dom ...

2008-06-25 @ 11:44:11
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0