Då var det roliga slut för i år!

Rysslands vibratomästare Bilan vann hela klabbet.
Som god tvåa kom Ukraina.

Min & Pernillas favorit Frankrike hamnade bland bottenplaceringarna intill Sverige.
Men Frankrike bjöd på det absolut roligaste framträdandet!
Jag skrattade igenom hela så tårarna flödade!
Kommer att älska låten hela sommaren!

Sedan är det bara att hålla med Liza - vi skulle ha fått bättre placering ifall vi skickat Rongedahls!

Summa summarum så lyckades både jag & Pernilla pricka in fem rätt av våra gissade tio (fast hon gissade på tolv) bidrag som vi trodde skulle hamna bland topp tio placeringarna.
Det tycker jag ändå är ganska bra gissat för det är alltid några "oväntade" som lyckas snirkla sig in.

Mina fem som jag fick rätt på var:
Ryssland (han är en stor stjärna i många andra länder och i år hade de verkligen kostat på låten och showen till max)
Ukraina (hon kickade Pirellis ass totalt)
Turkiet (de hade en toppenlåt och en väldigt bra sångare) 
Norge (hon är bara helt fantastisk!)
Serbien (finns alltid ballad-älskare och dessutom var de värdland och de brukar få röster)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för igår, det var jättetrevligt!

Vilken tur att ni lärde Patrik hur Singstar fungerar! :-D

2008-05-25 @ 17:46:09
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Nettan

Tack för en jättetrevlig kväll. Putte var glad att han inte var sämst på singstar denna gång:-)

2008-05-25 @ 21:51:15
Postat av: Mikaela

Visste du att Rysslands bidrag var producerat av bl.a Timbaland?

2008-05-26 @ 02:35:49
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

hehehe så bra att det gick så dåligt för Pirelli, inga vinst pengar till mer botox för henne hehehe

2008-05-26 @ 15:19:28
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Noaadine

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-06-24 @ 12:35:32
URL: http://noaadine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0